Treg

A ka mbaruar ‘bumi’ i pushimeve verore që pa nisur akoma?

Kjo verë është parashikuar prej kohësh si një kohë e mundshme lulëzimi për industrinë e udhëtimeve. Shitësit me pakicë dhe ekonomistët kanë folur shumë rreth asaj se si konsumatorët kanë filluar të blejnë më pak gjëra dhe në vend të kësaj po shpenzojnë më shumë për pushime dhe përvoja të tjera.

Por kjo nuk është historia që vetë aksionet e udhëtimit po tregojnë. Shqetësimet për inflacionin dhe rigjallërimin e rasteve me Covid në Kinë kanë filluar të bëjnë dëmin e tyre.

Pas një fillimi të nxehtë të vitit, aksionet e zinxhirëve kryesorë të hoteleve, duke përfshirë Hilton Wyndham dhe Hyatt kanë rënë për shkak të shqetësimeve ekonomike dhe shqetësimeve për ngadalësimin e udhëtimeve. Aksionet kanë rënë gati 20% këtë vit.

Aksionet kryesore të linjave ajrore, të cilat janë mbajtur më mirë se tregu më i gjerë këtë vit, kanë humbur lartësinë kohët e fundit. Aksionet e American, United , Delta dhe Southwest (LUV) ranë ndjeshëm të martën dhe tani janë me 'të kuqe' për 2022.

Dhe tani Airbnb po tregton afër nivelit më të ulët të të gjitha kohërave, më shumë se 50% nën çmimin e saj nga fundi i vitit 2020.

A është kjo një shenjë e keqe për sezonin veror të udhëtimeve dhe ekonominë? Është ende shumë e vështirë për të thënë.

Vlen të kujtohet se fitimet dhe të ardhurat e tremujorit të dytë dhe të tretë të vitit të kaluar për kompanitë e kohës së lirë ishin tepër të larta pasi konsumatorët filluan të shqetësoheshin më pak për Covid-in. Shumë amerikanë të lodhur nga strehimi në vend në 2020-n u rikthyen dhe udhëtuan pasi rastet e Covid ranë gjatë asaj që u quajt "Vera e nxehtë e Vax-it".

Pra, kompanitë në biznesin e udhëtimeve mund të përballen me krahasime të vështira me rezultatet e vitit të kaluar.

Nuk ka më 'shpenzime të mëdha' për shkak të inflacionit?

Analistët në Morning Consult(kompania e inteligjencës së biznesit) thanë në një raport në fillim të këtij muaji se "shërbimet si udhëtimi ajror ... regjistruan rënie modeste të shpenzimeve pasi kërkesa e fuqishme u zvogëlua paksa mes çmimeve në rritje".

Analistët vunë në dukje më tej se pavarësisht "kërkesës së fortë të mbyllur", sektori i udhëtimeve "mund të jetë subjekt i tërheqjeve të shpenzimeve nëse çmimet për fluturimet dhe hotelet vazhdojnë të rriten në qiell". Në të vërtetë, qeveria raportoi në fillim të këtij muaji në raportin e saj të inflacionit të Indeksit të Çmimeve të Konsumit se tarifat e linjave ajrore u rritën me 33.3% gjatë 12 muajve të fundit deri në fund të prillit - rritja më e madhe nga viti në vit që nga dhjetori 1980.

Mungesa e fuqisë punëtore mund të dëmtojë sektorin e udhëtimeve edhe këtë verë, veçanërisht në linjat ajrore.

"Kërkesa për vende në avionë po rritet, por oferta është e kufizuar, duke çuar në çmime më të larta të biletave për konsumatorët," tha Christopher Raite, analist i lartë në Third Bridge, në një raport të fundit.

“Nëse linjat ajrore do të mund të stafonin aeroplanët e tyre në mënyrë më të besueshme, do të kishte më shumë fluturime në dispozicion, por situata e punës është sfiduese dhe shton presionet inflacioniste në industri”, shtoi ai.

Raite theksoi gjithashtu se "presionet e pagave dhe kostos së karburantit" janë një çështje kryesore për linjat ajrore dhe kjo mund të "kufizojë rikuperimin e fitimit në të gjithë industrinë, pavarësisht rritjes së të ardhurave".

Çmimet e karburantit të avionëve janë më shumë se dyfishuar gjatë vitit të kaluar, sipas të dhënave nga Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror, një grup tregtar i industrisë.

Nga ana e tyre, drejtuesit e industrisë së udhëtimeve mbeten optimistë për verën, edhe pse inflacioni dhe shqetësimet e tjera makro janë një problem.

"Pavarësisht paralajmërimeve të zakonshme për Covid-in, rritjes së inflacionit për t'u shqetësuar dhe natyrisht situatës gjeopolitike, kërkesa e ndrydhur që ekziston atje për udhëtime duket se po tejkalon çdo gjë që tregu mund të hedhë në të," tha Peter Kern, CEO i Expedia gjatë një konference për fitimet me analistët në fillim të këtij muaji.

"Ne vazhdojmë të ndihemi shumë mirë për një rikuperim të verës që duhet të jetë shumë i fortë," shtoi Kern.

"Inflacioni është një fjalë e shëmtuar, por ... ka një anë të bukur të tij, që është fuqia e çmimeve," tha CEO i Norvegjisë, Cruise Line Frank Del Rio gjatë konferencës së të ardhurave të kompanisë me analistët këtë muaj. Del Rio tha se industria e lundrimit duhet të jetë në gjendje të rrisë çmimet pa dëmtuar kërkesën.

Ai madje shkoi aq larg sa parashikoi se viti 2023 mund të jetë një vit rekord për kompaninë, nëse vrulli vazhdon të rritet.

Megjithatë, ai kishte një paralajmërim: kërkesa duhet të vazhdojë vetëm për aq kohë sa ka një "mungesë të më shumë ngjarjeve të mjellmës së zezë", duke iu referuar shprehjes që investitorët përdorin për të përshkruar dukuri shumë të paparashikueshme.

Pandemia, ndërprerjet e zinxhirit të furnizimit, lufta në Ukrainë dhe inflacioni në nivelin më të lartë në katër dekada mund të konsiderohen të gjitha si mjellma të zeza. Kjo është arsyeja pse Del Rio tha gjithashtu, "ne kemi pasur më shumë ngjarje të mjellmave të zeza në dy vitet e fundit sesa mendoj se kemi pasur në 20 vitet e mëparshme."

Burimi: CNN Business/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë