Ekonomi

A është koha për të shitur bitcoin?

Ekspertët besojnë se industria e kriptos është për të qëndruar dhe për tu rritur më tej. Ata po presin të shohin kërkesa më të mëdha që vijnë nga sektori i shitësve individualë dhe jo profesionistë dhe institucionet gjithashtu në vitet e ardhshme. Në fillim të vitit 2020, bitcoin vlerësohej 8000 dollarë amerikanë. Në Dhjetor 2020, çmimi i bitcoin filloi të rritej përsëri dhe kaloi 20,000 dollarë amerikanë. Rritja vazhdoi deri në këtë muaj, janar 2021, ndërsa çmimi i bitcoin kaloi 40,000 dollarë amerikanë për herë të parë ndonjëherë. Në 14 janar, bitcoin ka parë nivelin më të ulët të vlerësimit 32,636 dollarë.

 “Kur çmimi i bitcoin u rrit në dhjetor 2020, të gjithë kishin frikë të humbnin fitimet që jepte Bitcoin, kështu që kishte një kërkesë të madhe nga investitorët institucionalë dhe individualë në të gjithë globin, kjo çoi në një rritje masive të çmimit të bitcoin” thotë Shivam Thakral, CEO, BuyUcoin. “Rënia e fundit nga një nivel i lartë në të gjitha kohërave prej 42000 dollarë amerikanë është më shumë sesa pritej dhe duhet parë thjesht si një korrigjim i çmimit. Ky është një ndryshim i shëndetshëm që do të ofrojë qëndrueshmëri afatgjatë të çmimeve për bitcoin”, shton Thakral. Monedha kripto më e madhe në botë ka dhënë më shumë se 300% kthim në vitin 2020. Ajo tërhoqi shumë investitorë individualë dhe institucionalë.

Por ky korrigjim zbuti gadishmërinë dhe investitorët filluan të pyesin nëse ky korrigjim i çmimit duhet të merret si një ndryshim i trendit. A duhet të shisni Bitcoins duke pasur parasysh rënien e çmimit? CEO i ZebPay, Rahul Pagidipati ka parashikuar që Bitcoin do të arrijë 1 crore (10 mln) deri në vitin 2030, dhe sipas tij, ky është një vlerësim konservator. “Bitcoin është krijuar për të qenë i sigurt nga inflacioni. Ai ka një furnizim fiks dhe asnjë bankë qendrore ose entitet tjetër nuk mund të emetojë më shumë bitcoin, si mund të emetojnë dollarë ose rupi. Megjithëse është e paqëndrueshme tani sepse është e re, Bitcoin do të provojë të jetë më shumë rezistent ndaj inflacionit edhe se ari “, thotë ai. Ekspertët kërkojnë të mbajnë bitcoins për një kohë më të gjatë për të fituar kthime të mira.

“Ju duhet të ndiqni parimet themelore të investimit për tregtinë e suksesshme të bitcoin. Investitorët që kanë qëndruar në bitcoin për 2-3 vjet kanë bërë fitime të konsiderueshme nga investimet e tyre dhe ka të dhëna për ta provuar atë. Nëse nuk keni një shpenzim urgjent për të bërë, është e këshillueshme që të mbani bitcoin për një kohë të gjatë në mënyrë që të gjeneroni vlerë maksimale nga portofoli juaj i investimeve “, thotë Thakral.

Ekspertët besojnë se industria e kriptos është këtu për të qëndruar dhe rritur më tej. Ata presin që në vitet e ardhshme të shohin kërkesa më të mëdha nga sektori i individualë. Institucionet pritet të vendosin Bitcoin si një nga asetet kryesore të investimeve në portofolet e Përdoruesve. “Në të kaluarën e afërt, ne kemi parë shumë kanale/ porta pagese si PayPal, Square duke integruar kriptovaluta në shërbimet e tyre. Joshja kryesore është kërkesa e madhe që po dëshmohet në industrinë e kripto. Njësitë e NBFC, të tilla si gjigandët e Sigurimeve si Massmutal tani kanë investuar në Bitcoin. JP Morgan Chase sugjeron që popullariteti i Bitcoin mund të përputhet me atë të mallrave më tradicionale, të tilla si ari, sipas një shënim të ndarë me klientët e saj, “thotë Sumit Gupta, CEO & CO-Themelues , CoinDCX. Në mënyrë që të mbrohen nga paqëndrueshmëria, ekspertët sugjerojnë të investojnë një sasi të vogël vazhdimisht ashtu si SIP në një fond të përbashkët.

 “Mënyra më e mirë për të mbrojtur nga paqëndrueshmëria është të investoni një sasi të vogël vazhdimisht – atë që ne e quajmë mesatarja e kostos së rupi-në mënyrë që çmimi mesatar që investoni të jetë çmimi më i mirë i mundshëm që mund të merrni me kalimin e kohës. Mendoni për atë si një SIP Bitcoin.

Provat janë në numra: Pavarësisht rënieve, nëse keni mbajtur bitcoin më shumë se 3 vjet e gjysmë gjatë ndonjë periudhe deri më tani, keni pasur një shans 99.9% të fitimit. Performanca e kaluar nuk parashikon të ardhmen, natyrisht, por ky lloj trendi afatgjatë pothuajse nuk është parë kurrë në asnjë klasë të aseteve “, thotë Vikram Rangala, CMO, ZebPay. /mint..com/Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë