Filma

13 filmat që kritikët i urrenin, por audienca i pëlqeu

foto nga filmi

Nga Gazeta Si – Çdo kritik e di se publiku nuk do të jetë gjithmonë dakord me të.

Shpesh, kjo merr formën e një kritike që rezulton shumë sfiduese ose subversive për tregun masiv – filma të tillë si drama fantastiko-shkencore e vitit 2019 ‘Ad Astra’, me protagonist Brad Pitt.

Megjithatë, herë të tjera, kjo funksionon në të kundërt: komuniteti kritik i hedh poshtë meritat e një filmi, vetëm që publiku i gjerë ta përqafojë atë si një klasik.

Ashtu si me të gjitha format e artit, nuk ka domosdoshmërisht një përgjigje “të drejtë” ose “të gabuar” për ndonjë film. Njerëzit janë të lirë të shijojnë atë që u pëlqen, dhe kjo është njësoj si për kritikët ashtu edhe për audiencat.

Por epoka e internetit u ka lejuar jo-kritikëve një zë më shumë kur bëhet fjalë për të bërë të ditur verdiktet e tyre për një film.

Ja cilët janë 13 nga filmat më ‘përçarës’ në kinema – ata që audienca i pëlqeu, por kritikët nuk u interesuan…

Batman vs Superman: Dawn of Justice (2016)

Vazhdimi i Zack Snyder në vitin 2016 për ‘Man of Steel’ dukej sikur kishte një premisë që nuk mund të dështonte. Të gjithë e duan Supermenin. Të gjithë e duan Batmanin. Pse të mos i bëni ata ta bëjnë atë? Nga aktrimi te skenari e deri te drejtimi i Snyder-it, mori një goditje të fortë nga kritikët. Publiku ishte shumë më i ngrohtë, të cilët e përqafuan filmin si një nga hyrjet më të mira në të ashtuquajturin “Snyderverse”.

Bohemian Rhapsody (2018)

Kishte shumë arsye të vlefshme për të kritikuar filmin biografik të Freddie Mercury të vitit 2018, ‘Bohemian Rhapsody’: mënyra e dyshimtë në të cilën ai trajtoi seksualitetin e këngëtarit të ndjerë të Queen, redaktimi i keq, madje edhe dhëmbët e çuditshëm të rremë të Rami Malek. Ai mori shumë kritika, por audienca gjithsesi pranoi hijeshinë e tij.

The Boondock Saints (1999)

Drama vigjilente e krimit ‘The Boondock Saints’ pati një histori të trazuar publikimi – duke u shfaqur në një pjesë të vogël të kinemave vetëm në kohë. Nëpërmjet publikimit të videos në shtëpi, ai u bë një hit i madh, megjithatë, duke çuar përfundimisht në një vazhdim në 2009. Filmi krenohet me një nga mospërputhjet më të mëdha ndonjëherë midis konsensusit kritik (28 për qind pozitiv) dhe komenteve të audiencës (91 për qind).

Harlem Nights

Kjo komedi e epokës së ndalimit të vitit 1989, me aktorët Eddie Murphy dhe Richard Pryor, u masakrua nga kritikët kur doli për herë të parë. Publiku pa anën argëtuese. Në ‘Rotten Tomatoes’, filmi krenohet me një vlerësim të audiencës prej 80 për qind pozitiv, krahasuar me 23 për qind nga ana e kritikëve.

Joker (2019)

Do të ishte e padrejtë të sugjeronim që Joker i Todd Phillips u përbuz njëzëri nga kritikët. Por kishte shumë vlerësime të ndryshme: ky ishte një film polarizues që disa recensues e përçmuan plotësisht. Ndërsa padyshim kishte disa urrejtës edhe në publikun e gjerë, ata ishin më pozitivë kur bëhej fjalë për meritat e filmit, dhe Joker fitoi një 80 për qind më të lartë në Rotten Tomatoes (uebfaqe amerikane) nga audienca. Joaquin Phoenix fitoi përfundimisht një Oscar për rolin.

Josie and the Pussycats (2001)

Një nga filmat më të mirë në këtë listë, “Josie and the Pussycats” u keqkuptua plotësisht nga kritikët kur doli për herë të parë. Një satirë e mprehtë muzikore që paraqet një listë origjinale këngësh pop-punk, filmi ka shijuar diçka si një rivlerësim në vitet që pasuan – por shumë shikues e mbivlerësuan atë që nga dita e parë.

Kingsman: The Secret Service (2014)

Rrotullimi bombastik i Matthew Vaughn në zhanrin e spiunazhit nuk i tërhoqi kritikët kur debutoi në 2014. Ndoshta shakatë ishin shumë të gjera, aksioni shumë vizatimor. Kinematografët ishin më të impresionuar, me lëvdata të veçanta që u shpërndanë për një skenë të guximshme lufte në filmin “Free Bird” të Lynyrd Skynyrd. Ishte aq i popullarizuar në mesin e audiencës, saqë tashmë ka pasur një vazhdim dhe një prequel të Kingsman.

It’s a Wonderful Life (1947)

Klasiku i Krishtlindjeve i Frank Capra-s tani përmendet shpesh si filmi më i mirë i Krishtlindjeve i realizuar ndonjëherë – dhe një nga filmat më të mirë. Megjithatë, ky nuk ishte gjithmonë rasti. Kur filmi u publikua për herë të parë, pritja ishte dukshëm jo entuziaste. Vetëm më vonë, kur filmi u transmetua dhe u ritransmetua në TV gjatë periudhës festive, filloi të rritet në popullaritet dhe të pretendonte njohjen që meritonte aq shumë.

The Lion King (2019)

Kritikët në përgjithësi e urrenin filmin e animuar për fëmijë “The Lion King”. Shfaqjet vokale nuk ishin aq të mira; animacioni ishte realist, por tepër i pashprehur; e gjithë gjëja mbante erë cinizmi korporativ. E megjithatë, audienca e pëlqeu shumë, – filmi shënon 88 për qind nga audienca në Rotten Tomatoes (krahasuar me vetëm 52 për qind nga kritikët).

Mamma Mia! (2008)

Ashtu si Bohemian Rapsody, Mamma Mia! nuk ishte vlerësuar nga kritika. Audienca, megjithatë, mori pikërisht atë që prisnin nga një muzikal. Abba dhe Mamma Mia u bë e preferuara e publikut.

Saw (2004)

Filmat horror kanë pasur gjithmonë një marrëdhënie paksa unike mes kritikut dhe audiencës; shpesh, bëhet një dallim mjaft snob midis çmimit “të ngritur” dhe tmerrit më të zymtë ose shfrytëzues, kur ky i fundit në fakt ka qenë në qendër të shumë prej sukseseve dhe risive më të mëdha të zhanrit ndër vite. Saw u shpërfill nga kritikët kur doli për herë të parë, por audienca i pa gjërat ndryshe.

Twilight (2008)

Përshtatja e parë filmike e serisë së romaneve të suksesshme të vampirëve nuk do të dështonte kurrë – fansat në një moshë të caktuar demografike ishin legjion. Kritikët e kundërshtuan fantazinë e krijuar nga shkolla e mesme, megjithatë, duke dënuar të metat e saj pothuajse unanimisht. Megjithatë, audienca e konsideroi atë shumë më pozitivisht, dhe ata thjesht mund të kishin të drejtë. Me anë të Robert Pattinson dhe Kristen Stewart, Twilight arriti të kapte në kurth dy nga talentet e shquara të aktrimit të një brezi.

Venom (2008)

Kritikët nuk ishin të sigurt se çfarë të bënin me Venomin, thrillerin antihero të Marvel-it. Kritikët nuk e vlerësuan, por audienca bëri të kundërtën. Në Rotten Tomatoes, rezultati i audiencës është 80 për qind pozitiv, krahasuar me vetëm 30 për qind për kritikët. Nuk është çudi që Venom tashmë krijoi një vazhdim të suksesshëm.

Marrë nga Indipendent, përshtati në shqip Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë