Portofol

Si po krijohet aristokracia e re…

Bloomberg-Pesëdhjetë e dy trashëgimtarë të pasurive të jashtëzakonshme gëzojnë shkëlqimin elegant tek Katër stinët duke u argëtuar dhe mësuar.

Ata flasin gjuhën e pasurisë. Bisedat e tyre rrotullohen rreth parave, detyrimeve fisnike, teknologjisë, Formula Unos. Në kohën e drekës, u ofrohet rose’ e ftohtë, për ta degustuar e udhëhequr nga djali i Jon Bon Jovit, Jesse.

Jesse dhe John Bongiovi 

Mirëseerdhe në Camp Rich

Këtu, jo shumë larg prej Wall Street, gjigandi bankar zviceran UBS Group AG po zhvillon programin e saj vjetor të të rinjve (YSP), një kamp veror tre-ditor për njerëzit që kanë lindur të pasur. Programi i ndarë mes teorisë dhe praktikës është ideuar për të vulosur markën UBS në mendjet e gjeneratës së ardhshme të ultra të pasurve për ti trajnuar ata ndërsa janë të rinj.

Me një moshë mesatare 27 vjeçare, pjesëmarrësit në këtë kamp veror, të organizuar nga përfaqësuesit e UBS, Citi Private Bank, Morgan Stanley dhe Credit Suisse do të renditen një ditë në mesin e klientëve më të kërkuar në botë. Ose, të paktën, kjo shpresohet. Në një epokë të një mirëqënieje ekstreme, zotëruesit e parave të elitës konkurrojnë për të qenë hiper-të pasur si kurrë më parë. Bota është e gatshme për një zhvendosje të pasurisë në gjenerata e cila do të përhapet përmes tregjeve financiare dhe bizneseve globale dhe bankat nuk mund ti lejojnë vetes të marrin parasysh llogaritë aktuale ose të ardhshme pa ndikuar në formësimin e klientëve të saj të ardhshëm.

Në një kuptim, këto programe – të ofruara edhe në qytete të tilla si Zyrih, Londër dhe Singapor – përfaqësojnë një mundësi që rrjetet elitare të të rinjve të pasur mund të jenë të rinj dhe të pasur së bashku.

Intimiteti “u jep atyre mundëisnë të lënë vigjilencën mënjanë”, tha John Mathews, kreu i menaxhimit të pasurisë private pranë UBS të SHBA-ve.

Mbledhjet sëbashku gjithashtu u japin mundësi bankave private të reklamojnë gamën e gjerë të shërbimeve që ato ofrojnë, gjë që është vendimtare pasi investimet bëhen gjithnjë e më të përhapura dhe, në çdo rast dhe temat teorike nuk frymëzojnë pasionin midis millennialsave pa ofruar edhe praktikën.

Pra, ndërsa një nga programet e Next Gen të Bankës Private të Citi ofron organizohet; një ditë mbi teorinë dhe strategjinë financiare e gjithashtu i kushtohet një ditë ndërmarrjes dhe novacionit dhe një tjetër planifikimit të pasurive.

“Ne duam që të rinjtë të kuptojnë se, si një pasardhës i një familjeje të pasur me një trashëgimi biznesi, të bëhet i ndërgjegjshëm ndaj përgjegjësive që ka”, tha Money K., i cili kryeson programet globale të Citi Next Gen nga Singapori. “Përfundimisht do të trashëgoni, kështu që si do të mendoni rreth kësaj çështjeje dhe cilat janë rregullat për planifikimin e pasurive nën juridiksione të ndryshme anembanë botës?”

Të ftuarit në konferencën e UBS në qershor kishin të paktën një gjë të përbashkët: një llogari familjare me bankën me tetë ose më shumë shifra. Ata vinin nga e gjithë bota dhe përfshinin shtatë grupe vëllezërish. Më i riu ishte 21 vjeç dhe më i rrituri 34. Udhëheqësit e UBS ranë dakord të flisnin rreth ngjarjes dhe i lejuan një gazetari të merrte pjesë në të gjitha aktivitetet, përveç aktiviteteve të mbrëmjes, me kusht që pjesëmarrësit të mos përmendeshin.

Për një pritje kokteji, UBS zgjodhi një apartament me një tarracë në majë të Beekman Hotel, një ndërtesë zyrash e  Golden Age e rinovuar. Brown Brothers Harriman & Co- si shkollë e vjetër që është e 1818-ës priti 40 pasardhës të klientëve më të mirë të saj në Soho Grand vitin e kaluar. Biznesi i menaxhimit të pasurisë private të Morgan Stanley ishte nën një atmosferë hipster, duke pushtuar pistat e bowling në Lucky Strike në Manhattan nga 100 pjesëmarrësit e programit Next Gen.

Që kur shumë prej millenialsave dëshirojnë të drejtojnë bizneset e tyre dhe duan të mësojnë nga kolegët, Morgan Stanley përfshiu një seancë stili “Shark Tank” me sipërmarrës të rinj socialë, të cilët u futën në një panel prej tre pjesëmarrësish.

“Investimi me përgjegjësi shoqërore është një temë që me të vërtetë rezonon”, tha Mandell Craëley, kreu i menaxhimit të pasurisë private në bankë.

Çështjet e brandit personal gjithashtu ndikojnë tek brezi i ri, kështu që Crawley filloi një diskutim mbi “Përcaktimin e rrëfimit të gjithësecilit”. Bisedimet fillestare përfshinin krijimin e “një pakete të fuqishme të quajtur” ju “dhe” si të komunikoni si një udhëheqës “.

Një tjetër temë e njohur është, risitë në filantropi, dhe menaxherët e pasurisë janë gjithnjë e më të prirur për të ofruar këshilla strategjike. Libri bamirës i çeqeve nuk tërheq, por filantropia ndikon, sepse rezultatet mund të maten. Scott Harrison, 42 vjeç, themelues i Bamirësisë së ujit foli në ngjarjen e Morgan Stanley dhe në mbledhjen e UBS.

Historia e Harrison nis prej jetës si një promovues në klubet e natës deri  në krye të një organizate jo-fitimprurëse shumë popullore që krijon akses për ujë të pastër në vendet në zhvillim. Prezantimi i tij tregoi fotografitë e udhëtimeve rraskapitëse që shumë gra dhe vajza ndërmerrnin për të mbushur bidona me 40 kilogramë ujë që nuk është ishte i përshtatshëm për tu pirë.

Thuhet se millennials vlerësojnë përvojat përtej gjërave, kështu që UBS ndërmori me grupin një eksperiencë të ngjashme për të mbushur bidona me ujë. Të nesërmen në mëngjes, UBS njoftoi se kishte dhuruar 12,000 dollarë në emër të grupit YSP për të ndërtuar një pus.

Jesse Bongiovi ndau disa mendime gjatë njërës prej drekave duke pirë roze, 23-vjeçari u frymëzua nga marketingu i rozes kur mori pjesë në programin e vitit të kaluar, pasi dëgjoi një prezantim mbi novacionin nga Luka Williams, profesor i sipërmarrjes dhe marketingut në Stern School of Business të Universitetit të Nju Jorkut dhe një folës i rregullt në seminaret e UBS. Edhe makinat e shpejta, me të vërtetë të shpejta përzien. Nico Rosberg, një kampion 33 vjeçar i Formula Uno, foli për fokusin e tij të ri në në lidhje me një start up. Teknologjia dhe sipërmarrësi Silicon Valley Evangelos Simoudis nga Synapse Partners mori pjesë gjithashtu në diskutim.

Nico Rosberg

Të gjitha mbledhjet joformale kanë bërë që pjesëmarrësit të bëhen miq të mirë, të martohen, të pushojnë së bashku dhe të investojnë së bashku me njëri-tjetrin, thonë bankat. Bongiovi takohet rregullisht me pesë djem që takoi në program, dhe Matheës i UBS tha se një grup alumnishsh e quajti veten “Grupi i 13” dhe mblidhen çdo vit për të folur rreth çështjeve familjare.

Bankat shpesh vendosin grupe LinkedIn ose faqet e Facebook dhe organizojnë ngjarje gjatë vitit, të tilla si tubimet e UBS në Art Basel në Miami Beach.

Credit Suisse mund të ketë programin më të përpunuar të rrjeteve. Tridhjetë e pesë djem dhe vajza të klientëve më të çmuar të bankës kalojnë përmes Programit gjashtëditor të Investitorëve të Rinj (YIP) dhe kështu bëhen pjesë e Organizatës së Investitorëve të Rinj (një akronim tjetër YIO). Alumet e YIP kryesojnë grupin, i cili ka më shumë se 1300 anëtarë nga 55 vende dhe ka takime rajonale, lokale dhe globale.

Komunikimi i shpeshtë midis trashëgimtarëve dhe prindërve të tyre mund të japë dividentët më të mëdhenj për menaxherët e pasurisë në të ardhmen.

“Unë shkova në shtëpi dhe pyeta prindërit e mi për një milion e një pyetje për mënyrën se si gjërat janë ngritur”, tha Bongiovi. Ai u takua me këshilltarin e familjes, dhe ata janë takuar së bashku edhe shumë here të tjera që atëherë. Bongiovi tha se tani është shumë më i njohur dhe i përfshirë në situatën e familjes së tij dhe hapat e tyre të ardhshëm.

Dhe, sigurisht, ai është më i njohur me UBS. Misioni u realizua. *Sabina Veizaj


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë